Četrtek, 27. september 2018: konkurenčnost in človeški kapital
od 14.30 |
Registracija |
15.00 - 16.30 |
Unconference - Poslovno mreženje z dodano vrednostjo Gre za format izmenjave dobrih praks in izkušenj med managerji ter medsebojno povezovanje, v okviru katerega se udeleženci prijavo na eno izmed relevantnih in uporabnih tematik. Ko pridobijo zadostne informacije, po želji zamenjajo omizje z drugo izbrano tematiko.
Moderatorji: Danijela Brečko, Natalija Zupan, Voranc Kutnik, Lojze Bertoncelj, Daniela Bervar Kotolenko Vsa mesta so že zasedena! |
15.00 – 16.45 |
Bilaterale |
17.00 - 17.05 |
Otvoritev Managerskega kongresa 2018 Aleksander Zalaznik, predsednik Združenja Manager Saša Mrak, izvršna direktorica Združenja Manager |
17.05 – 17.10 |
Pozdravni nagovor Marjan Šarec, predsednik vlade Republike Slovenije |
17.10 – 17.30 |
Minute za premislek iz vrst generacije, o kateri največ govorimo Jure Aleksejev, Univerza v Oxfordu |
17.30 – 18.15 |
Konkurenčnost Slovenije in privlačnost za talente dr. Paul Evans, zaslužni profesor na INSEAD fakulteti in ustanovni direktor Globalnega indeksa konkurenčnosti talentov v okviru Svetovnega gospodarskega foruma |
18.15 - 18.30 |
Za razvojni zagon nujna prilagoditev demografiji in dvig produktivnosti Boštjan Vasle, v.d. direktor UMAR |
18.30 – 19.20 |
Razprava: Ključni vzvodi rasti ali v kakšnem okolju bomo delali v prihodnjih letih?
1. del:
2. del:
|
19.20 – 19.30 |
Aktivnost je valuta |
21.00 – 23.15 |
Slavnostna večerja s podelitvijo priznanj Manager leta 2018 in Vključi.Vse |
Petek, 28. september 2018: digitalna transformacija in človek
9.30 - 10.15 |
Odličnost digitalnih transformacij v svetu in pri nas Luca Rossi, višji partner A.T. Kearney, vodja A.T Kearney Advantage Transfromation ekipe za EMEA regijo in nekdanji generalni direktor EMEA regije |
10.15 - 10.30 |
Raziskava: Digitalni indeks slovenskega gospodarstva Marko Derča, podpredsednik A.T. Kearney Slovenija |
10.30 - 10.50 |
Prihodnost pametnih podatkov: pospeševanje inovacij, premišljen marketing in osvajanje kupcev Joachim Karlsson, strateški direktor Skupine Bisnode |
10.50 - 11.10 |
Sodelovanje med človekom in tehnologijo Adrianna Mangion, direktorica za marketing in poslovanje, Microsoft CEE, Multy-Country |
11.10 - 11.30 | Odmor |
11.30 - 12.10 |
Prenos dobrih praks: 1. Pot digitalne transformacije Maja Vekić Vedrina, vodja DWH/BI, Atlantic Grupa 2. Čas je, da odvržemo kravate Matjaž Butara, direktor marketinga, Adriatic Slovenica 3. Preobrazba od trgovsko-energetske družbe do ponudnika, ki izboljšuje kakovost življenja Janez Grošelj, direktor Energetike in okolja, Petrol |
12.10 - 14.30 |
Sodelovanje: »V slogi je moč: Izkustvena delavnica s Krogom recipročnosti ™.« Delavnico bodo v imenu Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete izvajali: prof. dr. Robert Kaše, Ekonomska fakulteta v Ljubljani prof. dr. Miha Škerlavaj, BI Norwegian Business School v Oslu in Ekonomska fakulteta v Ljubljani prof. dr. Matej Černe, Ekonomska fakulteta v Ljubljani |
14.30 - | Zaključek kongresa s kosilom in druženjem |
Ostali predavatelji in govorci
Boštjan Vasle
Mag. Boštjan Vasle je bil direktor Urada RS za makroekonomske analize in razvoj od decembra 2007, ko ga je imenovala Vlada RS. Pred tem je na uradu vodil Sektor za makroekonomske analize in ekonomsko politiko. Od decembra 2017 ima status vršilca dolžnosti direktorja.
prof. dr. Danica Purg
Prof. dr. Danica Purg je diplomirala iz političnih ved na Univerzi v Ljubljani, magistrirala in doktorirala pa na Univerzi v Beogradu. Usposabljala se je na svetovno znanih managerskih šolah INSEAD Fontainebleau, IMD Lausanne in Harvard Business School. Je soavtorica knjige Leaders and Teams–The Winning Partnership ter urednica knjige z naslovom »Hidden Champions in CEE and Turkey; Carving out a Global Niche«, izdano pri založbi Springer leta 2013.
Marko Derča
Marko Derča je podpredsednik v A.T. Kearney in kot član ožjega vodstva vodi ekipo za digitalne in informacijske tehnologije na ravni Vzhodne Evrope ter ekipo za energetiko in telekomunikacije v Jugovzhodni Evropi. V A.T. Kearneyju je v svoji 10-letni karieri vodil projekte na različnih strateških temah s poudarkom na digitalni strategiji, projektih združevanja podjetij in strateških transformacij.
Joachim Karlsson
Joachim Karlsson je strateški direktor podjetja Bisnode z bogatimi izkušnjami na področju tveganega kapitala, tehnoloških industrij in podjetništva. Bisnodu se je pridružil leta 2015 kot direktor skupine za inovacije in glavni produktni vodja. Pred tem je zasedal funkcijo partnerja pri KTH Chalmers Capital, podpredsednika podjetja Telelogicin ustanovitelja ter glavnega direktorja podjetja Focal Point AB, po izobrazbi pa je doktor računalništva.
Adrianna Mangion
Adrianna Mangion je glavna direktorica marketinga in poslovanja Microsofta za centralno in vzhodno Evropo. Pred tem je vodila poslovanje Microsofta za Malto in Cipra, in poslovni razvoj pri Texas Instrument. Njena kariera je obsegala komercialno vodenje in vodenje poslovanja za različne države, kjer se je osredotočala na gradnjo in vodenje visoko zmogljivih skupin, razvijanje inovativnih novih strategij in poslovnega razvoja kot tudi upravljanje prodaje.
prof. dr. Robert Kaše
Prof. dr. Robert Kaše je izredni profesor za področje management in organizacije na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s socialnimi omrežji, strateškim managementov človeških virov, karierami in delom v timih. Redno objavlja članek in raziskave v uglednih mednarodnih revijah in je član uredniškega odbora svetovne revije Human Resource Managemente (Wiley) in ambasador HR divizije Academy of Management za Sloveniji.
prof. dr. Miha Škerlavaj
Prof. dr. Miha Škerlevaj je profesor vodenja in organizacijskega vedenja na BI Norwegian Business School in pridružni redni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani. Ima obsežne mednarodne praktične izkušnje preko delavnic, usposabljanj in svetovanja strankam po vsem svetu. Svoje raziskave objavlja v priznanih mednarodnih revijah, objavil in uredil pa je tudi knjigo Capitalizing on creativity: Fostering the implementation of creative ideas at work.
prof. dr. Matej Černe
Prof. dr. Matej Černe je izredni profesor za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, za svoje delo pa je prejel je številne nagrade (Academy of Management Meetings best paper proceedings, CEEMAN Chapions Award). Raziskave objavlja v najboljših revijah s področja managementa, je vodja Laboratorija za odprte inovacijske sisteme na COBIK-u in vodja PACINNO projekta in v podjetju CO-Invest deluje kot coach raziskovalcev.
Matjaž Butara
Po skoraj 10. letih dela v vodilnih oglaševalskih agencijah (Grey, iProm, Pristop), kjer je sodeloval z največjimi globalnimi in lokalnimi naročniki, se je februarja letos priključil Adriaticu Slovenici (AS) in prevzel mesto direktorja marketinga. Verjame v trdo delo in to, da si priložnosti ustvarjamo sami. Zgolj to pa ni dovolj, če jih ne izkoristimo. V tem duhu je bil pomemben član timov, ki so ustvarili presežke, ki so jih na mednarodnih in domačih festivalih nagradili najboljši strokovnjaki na področju marketinga in poslovanja (Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Balcannes, European Excellence Award in številni drugi).