Oglejte si foto utrinke z MQ konference, prvega letošnjega ZM dogodka v živo, ki smo ga gostili na idiličnem Račjem otroku.
MQ konferenca o trajnostnem voditeljstvu
Kdaj? 10. junija 2021 ob 9. uri
Kje? Račji otok, Kongresni center Brdo
John Denhof, predsednik uprave Nove KBM
Preteklo leto je bilo v Novi KBM polno izzivov in pozitivnih sprememb
»V Novi KBM smo ponosni na uspešen zaključek združitve dveh velikih bank in skupin zaposlenih. Ustvarili smo močnejšo in vodilno univerzalno banko, ki svojim strankam ponuja sodobne in visokokakovostne finančne produkte in storitve. Pred kratkim smo predstavili tudi novo celostno podobo in osvežen logotip, ki potrjuje, da Nova KBM zdaj združuje najboljše obeh bank: ne le prijazne in profesionalne zaposlene, ampak tudi sodobno bančno izkušnjo in digitalno platformo, ki jo podpira največja mreža kontaktnih točk po vsej državi.
Brez predanih zaposlenih ne bi zmogli
V Novi KBM se zavedamo, da k uspehu in rasti banke največ pripomorejo zadovoljni in zavzeti zaposleni, ki so za svoje delo ustrezno usposobljeni in nagrajeni. S ciljem postati najbolj zaželen delodajalec v bančnem sektorju, smo ustvarili odprto in transparentno meritokracijo ter izzivov polno delovno okolje, kjer zaposlene za njihove uspehe tudi nagrajujemo. Dajemo jim priložnost, da se naučijo najboljših praks in nadalje razvijajo sebe in svojo kariero. Spodbujamo timsko delo in sodelovanje med zaposlenimi in oddelki na različnih hierarhičnih ravneh in organizacijskih področjih ter spoštujemo različna stališča. Verjamemo, da je to prava pot do uspešne uresničitve naše ambiciozne vizije postati najboljša banka.«
Dobiček ali trajnost? Je vprašanje pravo? Kako dosegati oboje: dobre rezultate, na pravi način? Ker trajnostno voditeljstvo pomeni, da veš tudi, kdaj se umakniti. Vrline trajnostnega voditelja so premik v miselnosti iz 'jaz' na 'mi', sistemsko razmišljanje (ki omogoča celosten pogled, hkrati pa vidi podrobnosti), zmožnost grajenja odnosov. Kako to vpeljati v prakso, bomo izvedeli 10. junija.
citat Enzo
"Še vedno veliko ljudi napačno razmišlja, da je treba sprejemati kompromis med trajnostnimi rešitvami in dobičkonosnostjo. Ti dve stvari se ne izključujeta, ampak morata iti z roko v roki. Tudi ekonomski vidik podjetja zavzema velik in pomemben del trajnostnega razvoja." Enzo Smrekar, manager leta 2020. Več v intervjuju
Trajnostno voditeljstvo bo tudi rdeča nit letošnje MQ konference. Zakaj? Ker podjetja brez trajnostne agende v prihodnje ne bodo več obstajala. V Združenju Manager smo si zato kot enega od treh strateških ciljev zadali spodbujanje in ozaveščanje o trajnostnem voditeljstvu. Več o trajnostnem voditeljstvu.
Kotizacija za članice in člane Združenja Manager je 75 evrov (DDV je že vključen), za ostale pa 150 evrov (DDV je že vključen).
Program MQ konference si oglejte tu
Kaj še vam bo ponudila MQ konferenca? → Ali pri vodenju že sledite novim KPI-jem? Je preobrazba v vašem podjetju hitrejša od mednarodnih tekmecev? Ste v vodenju (še) sami ali v pomembne odločitve vključujete zaposlene? Vodite podjetje vi ali okoliščine vas? Prednost pred tekmeci trajnostno naravnana podjetja pridobivajo v krizi. Če želite, da bo vaše podjetje na zemljevidu zmagovalcev, pridite na MQ konferenco. Ne sami, temveč v družbi tistih, ki bodo jutri lahko na vašem mestu.
In za konec še nekaj trajnostnih številk:
- 92 odstotkov vodilnih managerjev meni, da je vključevanje trajnosti v podjetje ključna za njegov obstoj (vir: Združeni narodi in svetovalna družba Russell Reynolds Associates);
- le 48 odstotkov managerjev trajnost že integrira v svoje procese;
- le še 21 odstotkov pa je takih, ki menijo, da ima gospodarstvo ključno vlogo pri doseganju ciljev trajnostnega ravnanja Združenih narodov.
Zato bo MQ konferenca 2021 trajnostno obarvana.
Enzo Smrekar, glavni direktor Atlantic Droge Kolinske in manager leta 2020
Enzo Smrekar, glavni direktor Atlantic Droge Kolinske in podpredsednik uprave za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo v Atlantic Grupi, pravi, da je vodenje izvabiti iz ljudi najboljše; izvabiti to, da niso v službi samo roke in oči, ampak da je prisotno čim več glave in srca. Manager leta 2020 je svoje poslanstvo našel tudi izven zidov Atlantic Grupe – v vodenju športnih organizacij in vsestranskem deljenju svojega znanja: »Manager ni samo nekdo, ki svoje delo opravlja v podjetju, ampak ima lahko tudi zelo pozitiven vpliv na okolje, v katerem živi. To, kar dajem Smučarski zvezi, Olimpijskemu komiteju, s čimer se ukvarjam absolutno pro bono, je tisto, kar mislim, da bi morali managerji početi.«
Preberite intervju z Enzom Smrekarjem na MQ portaluGregor Pilgram, glavni izvršni direktor Generalija v Avstriji
»Ravno v tem času se ukvarjamo s strateškimi vprašanji, kako še bolj pospešiti transformacijo naše Skupine v luči nove normalnosti, pri tem pa ne pozabiti na našo zavezo k trajnostni prihodnosti. Vzporedno pa zaposlenim, skozi različne
izobraževalne module prinašamo znanja, potrebna za uspešno prihodnje delovanje.
Vse, kar počnem kot manager, usmerjajo misli na prihodnost. Osredotočam se na vzpostavljanje ravnovesja med kratkoročnimi cilji in zagotavljanjem dolgoročne obstojnosti podjetja. Predvsem, kako zagotoviti zadostna sredstva za investicije – tako tehnološke kot tudi v znanje sodelavcev – ki so potrebne za razvoj, obstoj in uspeh na spreminjajočem se trgu. Pomemben izziv pa vidim tudi v tem, kako pritegniti najboljše talente z različnih, tudi za zavarovalnico ne tradicionalnih področij, jih v procese uspešno vključiti ter dolgoročno zadržati.«
Zooullis Mina, glavni direktor Pivovarne Laško Union
»Trajnost in odgovornost sta ključni usmeritvi poslovne strategije Pivovarne Laško Union, imenovane EverGreen. Letošnjo pomlad je družba HEINEKEN, katere del je Pivovarna Laško Union, predstavila prenovljeno trajnostno strategijo Varimo boljši svet 2030. Z njo smo opredelili okoljske zaveze, družbene zaveze in zaveze na področju odgovorne potrošnje, ki bodo usmerjale naše delovanje v tem desetletju. Ob tem se zavedamo, da nas zaveze trajnostnega razvoja sicer navdihujejo, vendar so za doseganje želenih sprememb na bolje potrebna dejanja in kolektivno prizadevanje. Pri tem prepoznavam svojo vlogo kot trajnostnega vodje, ki usmerja delovanje z lastnim zgledom na eni strani ter motivira, vključuje in opolnomoči svoje sodelavce in partnerje na drugi. Partnersko povezovanje in sodelovanje z različnimi deležniki vidim kot način za doseganje pozitivnih ekonomskih, okoljskih in družbenih učinkov pod okriljem uresničevanja poslanstva Pivovarne Laško Union, da 'Varimo boljšo družbo'.«