Barbara Domicelj: Nova normalnost – poslovanje v novem obdobju
Izzivi, s katerimi smo se skupaj soočili letos, so se dotaknili vsakega od nas in vseh vidikov naših življenj: družabnih stikov, družinskega življenja, našega dela. Ni dvoma, da se je proces dela zelo spremenil, saj smo mnogi prvič večino delovnih nalog opravili na daljavo.
Videli smo organizacije vseh velikosti in iz vseh panog uvajati digitalne tehnologije, da bi svojim zaposlenim omogočile delo na daljavo in ohranile storilnost. Ko so se delovne navade hitro spreminjale, so bolj kot kadar koli prej spoznale, da potrebujejo celovite rešitve, ki na temelju varnosti in zasebnosti združujejo komunikacije, sodelovanje in poslovne procese.
"V dveh mesecih smo videli za dve leti digitalnih preobrazb," je nedavno izjavil Satya Nadella, glavni izvršni direktor Microsofta.
Naj ob tem predstavim zgolj dve področji. Ljudje so preklopili na spletno nakupovanje vseh vrst dobrin, vključno s hrano in z dostavo živil, in podjetja vseh velikosti – od malih barov v sosednji ulici, ki prej skorajda niso bili prisotna na spletu, do velikih proizvajalcev – so se hitro odzvala. Drugo področje, kjer je bil prelom brez primerjave, so dogodki. Mnoga podjetja so preselila svoje dogodke na splet, njihove marketinške dejavnosti pa so postale resnično digitalne – popolnoma merljive in pripravljene na optimizacijo.
Spremenjene poslovne preference se najverjetneje ne bodo vrnile v stare tirnice. V enem trenutku bomo izšli iz trenutnih razmer, a poslovanje bo videti drugačno kot v svetu, ki smo ga pustili za sabo.
Zelo me navdušuje, kako so stranke in partnerji v zdravstvu, izobraževanju, vladnih ustanovah in nujnih storitvah uporabili digitalna orodja za premagovanje negotovih razmer. Trdoživost, ki smo jo videli, me navdaja z zaupanjem, da bomo uspešni tudi pri zagonu močnega okrevanja in rasti. Začnimo že danes!
Barbara Domicelj, generalna direktorica Microsofta Slovenije in podpredsednica Združenja Manager