Finalisti za priznanje Mladi manager 2016

1.12.2016

skupno kopija

Sekcija mladih managerjev vam predstavlja tri zjemne mlade managerje, finaliste za priznanje Mladi manager 2016.

Člani komisije:

Aleksander Zalaznik (predsednik), Andrej Božič, Darko Dujič, dr. Marko Jaklič, Diana Jecič, Lidija Jerkič, Mitja Kolbe, Lovro Peterlin, Gregor Rebolj, Jernej Verbič.

Priznanje bo podeljeno v okviru Januarskega srečanja Združenja Manager, 26. januar 2017.

Odelo Portreti 0135 kopija

Davorin Dobočnik, odelo Slovenija

Petintridesetletni Davorin Dobočnik je direktor družbe Odelo Slovenija, kjer proizvajajo visokokakovostne luči za avtomobilsko industrijo. Na dveh proizvodnih lokacijah, v Črešnjevcih in Preboldu, imajo več kot 1000 sodelavcev. Davorin je »otrok Odela«, saj se je podjetju pridružil pred enajstimi leti že kot študent strojništva. V tem času je delovanje organizacije spoznaval na različnih delovnih mestih: tehnologa kakovosti, vodje projektov, vodje projektnega managementa, vodje tehnologije in projektnega managementa, vse do leta 2012, ko so mu turški lastniki zaupali vodenja družbe. Od takrat je družba na trg poslala že več kot 15 novih produktov, ki jih uporabljajo Mercedez-Benz, BMW Audi, Porsche, Volkswagen in drugi. Pridobili so tudi certifikate okoljskega ravnanja, upravljanja z energijo, trenutno pa so v fazi pridobivanja certifikatov na področju vodenja tveganj ter sistemov vodenja varnosti in zdravja pri delu.

K uspehu podjetja, ki 99% svojih produktov izvozi, prispevajo ciljno vodenje in timsko delo, fleksibilnost zaposlenih ter standardizacija in vitki procesi. Ravno to in visok delež avtomatiziranega in digitaliziranega proizvodnega procesa, je prepričalo nemško gospodarsko zbornico, da so jim letos podelili nagrado. Davorin Dobočnik verjame v vodenje z zgledom, v sodelavcih pa se trudi spodbujati naravnanost k nenehnemu učenju in osvajanju novih znanj, saj verjame, da je znanje človekov največji kapital. Skozi življenje ga vodi moto: »team work makes a dream work«.

gregor kosi

Gregor Kosi, Lidl Slovenija

Poklicno pot je Gregor Kosi začel kot univerzitetni diplomirani pravnik v javnem sektorju, kjer se je kalil 6 let. Poslovni svet ga je prepričal pred enajstimi leti, ko se je pridružil družbi Lidl Slovenija, najprej kot vodja prodajnega okoliša, potem pa kot direktor prodaje. Funkcijo generalnega direktorja Lidl Slovenija so mu lastniki zaupali pri njegovih 33. letih.

Danes družba zaposluje preko 1.200 sodelavk in sodelavcev na 48 lokacijah po Sloveniji. V letu 2015 so ustvarili preko 300 milijonov evrov prihodkov, vseskozi pa sledijo načelom trajnega zagotavljanja najboljšega razmerja med kakovostjo in ceno za svoje kupce. Lidl Slovenija je družbeno odgovorno podjetje s poudarkom na zadovoljstvu sodelavcev. O tem pričajo tudi številne nagrade in priznanja: Horus, finalisti Zlate niti, Družini prijazno podjetje, idr. Drugačen odnos do kupcev pa podpirajo tudi prejete nagrade za komunikacijo na družbenih omrežjih, Superbrands, nagrada za korporativno revijo Preprosto, marketinško odličnost in druge. Pod vodstvom Gregorja Kosija so bili realizirani številni uspešni projekti, ki podpirajo inovativnost (sodelovanje z ABC pospeševalnikom, inovator meseca) ter družbeno odgovorno delovanje v okviru trajnostne pobude "Ustvarimo boljši svet" (partnerstvo z Zvezo za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijskim komitejem, sodelovanje s slovenskimi univerzami v okviru projekta Lidlov mladi vinar, projekt preprečevanja zavržene hrane "Hrana ni za tjavendan", projekt ozaveščanja o pomenu zdrave prehrane "Zdrav obrok za srečo otrok" z Zdravkom Lidlom, nakup nujne medicinske opreme za zdravljenje najmlajših) ter marketinška kampanja "Naš navdih ste vi".

Gregor Kosi trdno verjame, da je uspeh podjetja rezultat dela celotne ekipe, ki jih povezuje ciljna usmerjenost, dinamičnost in enostavnost procesov. Njegov življenjski moto je: »Bodi v navdih in svet te bo navdihoval«.

GorazdLampicElaphe

Gorazd Lampič, Elaphe pogonske tehnologije

Iz poslovne vizije diplomiranega astrofizika Gorazda Lampiča se je pred desetimi leti rodilo podjetje Elaphe, ki je razvilo najzmogljivejše kolesne (»in-wheel«) elektromotorje za globalno avtomobilsko industrijo. Danes podjetje Elaphe zaposluje 60 fizikov, elektrotehnikov in strojnikov ter dve ekonomistki. Kot pravi Gorazd Lampič, ustanovitelj, družbenik in direktor, je njihova zgodba uspešno nadaljevanje dela znanstvenika Andreja Detela ki je pionir na področju razvoja elektromotorjev od konca 80. let prejšnjega stoletja. Motorji Elaphe so na svetu najboljši po specifičnem navoru, poleg tega pa se podjetje lahko pohvali z najširšim naborom, to je s 15-timi različnimi kolesnimi motorji za različna vozila. Ves promet ustvarijo v tujini, sodelujejo pa s pomembnimi strateškimi partnerji na treh kontinentih. V strokovnih krogih je Elaphe zelo prepoznavno podjetje. Konec lanskega leta so potencial majhne, a napredne ekipe, prepoznali tudi kitajski vlagatelji, ki so v podjetje vložili 10 milijonov evrov in postali pomembni strateški partnerji. Gorazd Lampič je izumitelj, ki ni nikoli sanjal, da bo postal podjetnik, zraven pa je magistriral iz električnih vozil. Navdih jemlje iz športa in strateških iger, predvsem iz šaha. Pravi, da so pomembni vidiki organizacijske kulture Elaphe visoka strokovnost, znanstveni in inovativni pristop k izzivom, odprtost, poudarek na vsebini, ne na hierarhiji, ter trdo delo, ambicioznost in pogum.

Njegov življenjski moto je »V eni stvari moraš biti najboljši, v preostalih pa le nadpovprečen.«