Lokalno, globalno, unikatno
Področje turizma in hotelirstva je v preteklih 40 letih doživelo neverjeten razcvet. Zadnje desetletje je zaznamovano z digitalizacijo poslovnih in komunikacijskih procesov, z globalnimi premiki v vzorcih potovanj s cenovno bolj dostopnimi načini transporta in s pojavom novih globalno-turističnih marketinških platform, tudi na osnovi ekonomije delitve, t. i. sharing economy. Bistvo hotelirstva pa ostaja nespremenjeno, to je gostoljubje, ki v središče postavlja gosta in njegovo edinstveno izkušnjo.
Turistična panoga in kompleksno mednarodno okolje od hotelirskih in turističnih podjetij zahtevata različne prijeme za uspešen nastop na trgu. V Union hotelih stavimo na naslednje tri:
1. »Lokalno povezovanje – globalna prisotnost.«
Aktivno sodelovanje z lokalnim okoljem in nacionalnimi akterji prinaša sinergije tako v smislu prepoznavnosti blagovne znamke kot diferenciaciji turističnega produkta na globalnem trgu.
2. »Če želite oblikovati svojo prihodnost, morate poznati svojo preteklost.«
Zgodovina, tradicija in kakovost storitev so neprecenljivi del identitete podjetja, ki ne vplivajo le na njegovo zunanjo podobo, temveč gre za ključne vrednote, ki so jih zaposleni ponotranjili, s tem pa predstavljajo temelj prihodnjega razvoja podjetja.
3. »Gostoljubje je srce podjetja.«
Usmerjenost na gosta in spremljanje njegovega zadovoljstva, osebni pristop, zagotavljanje edinstvenega doživetja in predani zaposleni so tisto, kar naše podjetje razlikuje na trgu.
Izzivi, ki jih prinaša bližnja prihodnost, bodo vsekakor na strani nadaljnjega razvoja turistične panoge na nacionalni in globalni ravni. Povezovanje in sodelovanje podjetij, deljenje dobrih praks in vlaganje v zaposlene ostajajo odprte priložnosti za nadaljnjo rast.
Antonio Deperte, direktor prodaje in marketinga, Union hoteli d.d.