Ne kočija. Temveč skupno potovanje.
Kdaj ste nazadnje stali v koloni, ko ste se s 15 km/h pomikali proti službi ali nazaj proti domu? Iz dneva v dan je na cesti več vozil, vozila so čedalje boljša in hitrejša, kolone pa vse daljše ... V bistvu bi se v koloni lahko enako hitro pomikali tudi s kočijo. Kam nas torej vodi današnja mobilnost?
V naši ekipi se dnevno ukvarjamo z mobilnostjo, razmišljamo in raziskujemo. Pri nas se vse vrti okoli vozil in voznikov. Mobilnosti danes in mobilnosti prihodnosti. In logično: prehoda v sodobno, trajnostno mobilnost. To pomeni spremembe navad ljudi in za podjetja preobrazbe poslovnih modelov.
Ali usmeritev v trajnostno mobilnost pomeni manj vozil? Zagotovo. Pomeni to kratkoročno manjši dobiček za podjetja, ki se ukvarjajo z mobilnostjo? Zagotovo. A samo za tista podjetja, ki spremembam ne bodo sledila ali jih celo soustvarjala.
Zato vidim mnoge priložnosti.
Sliši se vznemirljivo. Sploh ob zavedanju, da gre naša skrb in zaveza članom ter partnerjem in okolju. Tudi mednarodni trendi mobilnosti kažejo, da je pred nami nadvse zanimivo obdobje: voznikom bo nudilo mnoge, okolju prijaznejše novosti. Brez skrbi - ne vračamo se v čas konjske vprege, verjetno pa niti ne v obdobje, ko bi štele le konjske moči motorja. Zame kot dirkaško navdušenko, ki je imela polovico svojega življenja na glavi dirkaško čelado, bodo to nove izkušnje – malo v hecu rečeno - »izmerjene v kW«.
Premikamo se v čas, ko ne bo štelo le to, da prispeš na cilj. Temveč tudi, ali si do tja prišel na pravi način. Trajnostno. Verjamem, da ima vsak med nami vpliv. Pri nas smo začeli z majhnimi koraki, katerim dodajamo večje. Najpomembnejša pa je spodbuda, da vsak začne pri sebi.
Zakaj? Pogled na avtocesto pokaže, da v avtomobilu pogosto sedi en sam človek. Vsi se vozimo v isto smer, a vsak v svojem avtomobilu. Včasih je tako tudi v gospodarstvu: vsi gledajo v svoj vozni pas in kako bodo oni na njem. Slovenija in mi vsi bomo zmagali takrat, ko bomo - po načelih Vključi.vse - vsi na enem avtobusu, ki pelje v skupno smer.
Trojnemu P: People, Profit, Planet zato dodajmo četrtega: Purpose. In ambicijo, da vsi skupaj obračamo na bolje.
Lucija Sajevec, direktorica družbe AMZS in finalistka za priznanje Mladi manager 2019