Primus 2025: Odprte so prijave na razpis za najboljšega komunikatorja med managerji
Izjemne vodstvene in komunikacijske spretnosti, ustvarjalna in inovativna komunikacijska strategija, ki prispeva k poslovnemu uspehu organizacije. To sta le dve odliki, ki ju morajo izpolnjevati kandidatke in kandidati za letošnjo priznanje Primus 2025, ki velja za edino slovensko strokovno priznanje, s katerim prepoznamo in nagradimo komunikacijsko znanje in veščine vodilnih v podjetjih in organizacijah.
Prijave na razpis zbiramo do 19. aprila, priznanje bomo podelili na majski 27. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi v Portorožu.
Kateri so trije ključni razlogi, zakaj prijaviti svojo kandidatko ali kandidata?
1. Primus je prepoznavno in priznano strokovno priznanje, ki ga podeljujeta Slovensko društvo za odnose z javnostmi in Združenje Manager tistim managerkam in managerjem, ki poosebljajo odličnost v poslovnem komuniciranju. Zasnovana je po vzoru priznanja Excel, ki ga v mnogih državah podeljuje Mednarodna zveza poslovnih komunikatorjev IABC.
2. Sodelovanje pri izboru za Primus je enkraten komunikacijski barometer. Je priložnost za pregled procesa in učinkov managerskega komuniciranja in usklajenih naporov na področju poslovnega komuniciranja. Obenem je priložnost za pridobitev uporabne in strokovne povratne informacije.
3. Že sama nominacija za Primus 2025 je priznanje, saj potrjuje komunikacijsko odličnost managerjev in njihovo zavzetost za nadaljnji komunikacijski razvoj – tako osebni kot organizacije v celoti, medtem ko Primus prejemnikom priznanj in njihovim podjetjem prinaša večjo prepoznavnost in krepi njihov ugled.
In kaj bo komisija, v kateri so Tina Cipot, Petra Juvančič, Andrej Krajner, Edita Krajnović, Katarina Matejčič, Sandi Salkič, Enzo Smrekar in Srečko Šestan, poleg že omenjene strategije in komunikacijskih veščin še vzela pod drobnogled?
Zavezanost komunikaciji: komuniciranje z vsemi javnostmi, notranjimi in zunanjimi, na vseh ravneh: od lokalne do mednarodne.
Osebna komunikacija: učinkovita osebna komunikacija z vsemi ciljnimi skupinami. Soustvarjanje komunikacije in ne le usmerjanje komunikatorjev pri njihovih prizadevanjih.
Etičnost in profesionalnost v komunikaciji: zavezanost najvišjim etičnim in profesionalnim načelom, standardom ter delovanje v skladu z etičnim kodeksom Združenja Manager.
Vključevanje: uspešna vzpostavitev dvosmerne komunikacije.
Mnenjski voditelji: širša prizadevanja za boljšo družbo.
Kandidatke in kandidate prijavite na tej povezavi.