S predstavniki podjetij s področja e-mobilnosti in trajnostnega razvoja v olimpijski Pariz
Pod okriljem SPIRIT Slovenija, Veleposlaništva RS v Franciji in Združenja Manager prihodnji teden v olimpijsko obarvano francosko prestolnico potuje delegacija 18. predstavnikov podjetij in institucij s področja e-mobilnosti in trajnostnega razvoja s cilji, da:
- se udeležijo in sodelujejo na poslovnem forumu v Slovenski hiši,
- se seznanijo s francoskim trgom,
- obenem bodo imeli niz priložnosti za predstavitev svojih izdelkov in storitev,
- manjkalo ne bo niti priložnosti za tkanje novih poslovnih vezi.
Slovenska hiša, namenjena promociji slovenskega športa, gospodarstva, znanosti, kulture in turizma, že stoji v pariškem parku La Villette, ki je v neposredni bližini olimpijske vasi in stadiona Stade de France, v njej pa se bo 31. julija godil poslovni forum z naslovom Novi trendi poslovnih partnerstev za bolj konkurenčno EU. Na njem bodo beseda tekla o prihodnosti evropske avtomobilske industrije in konkurenčnosti EU ter vlogi slovenskih podjetij, po zaključenem forumu pa se bodo zvrstila srečanja in mreženja med udeleženimi podjetji, ki se jim bodo pridružili predstavniki Gospodarske zbornice Srbije z delegacijo srbskih podjetij.
Poglejmo, kaj sta pred forumom v Parizu povedala prvi mož agencije Spirit in predsednika našega združenja?
Rok Capl, direktor SPIRIT Slovenija: »Slovenija je izrazito izvozno usmerjena, pretežno na trge, ki so nam blizu, tako zemljepisno kot kulturno, a med bližnjimi trgi ostaja francoski še relativno neizkoriščen, čeprav ponuja številne priložnosti. Na agenciji že vrsto let izvajamo različne aktivnosti za okrepitev gospodarskega sodelovanja med obema državama. Ker so se poslovni dogodki ob robu športnih prireditev izkazali kot odlično izhodišče za mreženje med udeleženci in vzpostavljanje novih poslovnih povezav, sem prepričan, da bo tudi ta delegacija ob robu Olimpijskih iger v Parizu pomemben korak k številnim novim in uspešnim slovensko-francoskim poslovnim zgodbam.«
Dr. Iztok Seljak, predsednik Združenja Manager:»Obstaja mnogo vzporednic med športom in poslovnim svetom, pri čemer sta konkurenca in konkurenčnost med najpomembnejšimi. Čeprav to morda ni tako očitno v športnem kontekstu, Evropska unija pospešeno izgublja konkurenčnost na poslovnem področju. Delež EU v globalnem BDP je upadel iz več kot 35 odstotkov na manj kot 15 odstotkov, in ta trend se nadaljuje. To jasno kaže na nujno potrebo po temeljiti preobrazbi vizije in strategije evropske mednarodne konkurenčnosti. Prepričan sem, da bomo v Parizu uspešno naslovili ključne elemente te nujno potrebne gospodarske preobrazbe v Evropi.«
Francija se uvršča med prednostne tuje trge za slovenska podjetja, saj je bila lani z blagovno menjavo v višini 3,36 milijarde evrov osma najpomembnejša partnerica Slovenije, po zadnjih podatkih pa v Francijo izvaža skoraj tisoč slovenskih podjetij, v Sloveniji je tudi več kot 120 podjetij s francoskim kapitalom.