Trajnostna zaveza na Managerskem kongresu
Organizatorji Managerskega kongresa, strokovna služba Združenja Manager, se zavezujemo, da si bomo pri organizaciji Managerskega kongresa prizadevali za zmanjšanje vplivov na okolje in da bomo v sodelovalnem duhu nosili štafetno palico, da bo dogodek v čim večji meri temeljil na trajnostnih principih.
Ravnali bomo skladno z veljavno zakonodajo in k trajnostnemu ravnanju spodbujali tudi druge deležnike kongresa, ki so posredno ali neposredno povezani s tem dogodkom: udeležence, goste, pokrovitelje, izvajalce storitev, dobavitelje izdelkov in lokalno skupnost.
Zavedamo se, da je ta zaveza zgolj eden od korakov - a z vsakim takšnim korakom, odločitvijo in ravnanjem prispevamo k ustvarjanju bolj trajnostne prihodnosti za ljudi in okolje.
S to zavezo in obljubo, da bomo vsako leto stremeli k merljivemu napredku na tem področju, bomo še naprej uresničevali naše vodilo Dobri rezultati, na pravi način.
Spremembe smo razdelil na štiri ključna področja:
1. Spodbujanje in izvajanje zmanjševanja vplivov na področju mobilnosti
Deležnike kongresa bomo spodbujali k zmanjšanju ogljičnega odtisa iz naslova mobilnosti, tako da bomo:
- spodbujali uporabo storitve deljenja prevozov;
- skupaj s pokroviteljem BMW udeležencem brezplačno dali na voljo 4 električna vozila;
- tudi druge pokrovitelje dogodka spodbudili, da se nam pridružijo z uporabo okolju prijaznejših načinov transporta (carpooling);
- pri prevozu govornikov z letališč bomo spodbujali k uporabi okolju prijaznejših načinov transporta;
- organizacijska ekipa si bo prizadevala za zmanjšanje CO2 s skupnimi odhodi na prizorišče dogodka.
2. Spodbujanje in izvajanje odgovorne nabavne politike
Za odgovorno nabavno politiko si bomo prizadevali tako, da bomo:
- pokrovitelje pozvali, naj se izognejo tiskanim katalogom;
- pokrovitelje pozvali k uporabi okolju prijaznejših surovin in izdelkov;
- zmanjšali nepotrebni tisk materialov;
- če se ne bomo mogli izogniti materialu, ki ima visok ogljični odtis, bomo spodbujali ponovno uporabo le tega;
- si prizadevali za zmanjševanje vseh vrst odpadkov;
- odpadke, ki se jim ne bo moč izogniti, bomo skrbno ločevali;
- stremeli k racionalnemu naročanju izdelkov in storitev za potrebe organizacije kongresa.
3. Spodbujanje in uporaba podnebju in okolju prijaznejše hrane
Kmetijstvo, živilsko-predelovalna industrija ter transport in prodaja hrane se v svetovnem merilu uvrščajo med največje porabnike nafte in so eden največjih povzročiteljev podnebnih sprememb. Izvedba Managerskega kongresa je vezana na točno določeno lokacijo, zato se bomo trudili to področje razvijati z gostiteljem dogodka (GH Bernardin) tako, da bomo:
- gostitelja dogodka spodbudili k pripravi podnebju prijaznejših obrokov;
- v ponudbo hrane vključili več sezonske, lokalne in ekološko pridelane hrane;
- zmanjšali količino mesa in mesnih izdelkov pri pripravi pogostitev;
- zmanjšali količino odpadne hrane.
4. Spodbujanje in zmanjševanje porabe energije
Zavedamo se, da je z Managerskim kongresom povezana poraba energije na prizorišču. Zato bomo:
- skupaj s pokroviteljem merili porabo energije na dogodku;
- si prizadevali za racionalnejšo rabo energije na prizorišču (osvetljava, hlajenje prostorov ...).
5. Drugi trajnostni cilji
Z dogodkom, ki je za podnebje in okolje prijaznejši, bomo vplivali tudi na nekatere druge trajnostne cilje:
- ohranjanje kakovosti dogodka in dobrega počutja udeležencev;
- v hotelskih sobah bomo udeležence dogodka spodbujali k uporabi ekoloških izdelkov;
- udeležence bomo opozorili na hotel, ki ima GreenKey certifikat (Histrion);
- v skupnih prostorih kongresa bomo z zabavnimi grafičnimi prikazi spodbujali racionalno porabo vode, brisač za roke ...;
- na področju družbene odgovornosti bomo za povezovanje dogodka dajali prednost lokalnim voditeljem in voditeljicam;
- za sodelovanje z lokalno skupnostjo bomo k udeležbi na predavanjih povabili dijake lokalne gimnazije.