Najboljši ambasador podjetja je zaposleni
Utrip članstva v Rimskih Termah
V petek, 7. julija, se je skupina članic in članov iz posavske in zasavske regije, skupaj s strokovno službo združenja ter gosti udeležila osmega regijskega srečanja Utrip članstva, ki je tokrat potekalo v Rimskih termah. Dogodek je gostil direktor Rimskih term Valery Arakelov, ki je zbrane sprejel v čudovitem wellness-zdraviliškem kompleksu, obdanem z zelenimi hribi.
Po kratkem spoznavanju gostitelja je izvršna direktorica Sonja Šmuc zbranim predstavila delovanje Združenja Manager in izpostavila strokovne vsebine, s katerimi se združenje intenzivno ukvarja. Tokratna osrednja tema srečanja so bili kadri in prihodnost slednjih. V okviru teme so bila udeležencem predstavljena tudi stališča in aktivnosti Združenja Manager na področju kadrov. Sledila je predstavitev Saše Boštjančič, direktorice portala mojazaposlitev.si, ki je zajemala stanje in napoved zaposlovanja v zasavski ter posavski regiji. »Najboljši ambasador podjetja je ravno zaposleni,« je izpostavila Boštjančič.
Naša posebna gosta Ksenija Špiler Božič in Andrej Božič sta z udeleženci delila svojo zgodbo pri vzpostavljanju nove 'kadrovske kulture' v Steklarni Hrastnik in izpostavila pomen vrednot, saj slednje krepijo ugled podjetja, predvsem z vidika delodajalca. Pri tem sta poudarila, da je izbrane vrednote treba tudi živeti. Svoje izkušnje in izzive na področju kadrov so si v krajši razpravi izmenjali tudi ostali udeleženci in bili enotni, da je komunikacija ključno orodje za upravljanje s kadri.
Združenje se je pred štirimi leti začelo podajati na 'turnejo' po Sloveniji, z regijskimi srečanji članov ter članic, saj želi na terenu preveriti, kakšen je gospodarski utrip posameznih regij in kateri izzivi člane tam najbolj pestijo. Hkrati pa regijska srečanja nudijo tudi priložnost za medsebojno spoznavanje članov in strokovne službe.